خلوتگاه من

حرف و خط (هشتم) : کرات / KERAT/

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ
امروز مامانم پیج یه خانمی به اسم افسانه احسانی رو بهم نشون داد که طبیعت گرده و به روستا های بکر سفر میکنه و چزهای جالبی از فرهنگ و سنت هاشون رو که میبینه، تو پیجش به اشتراک میذاره . من استوری های اولش رو ندیدم اما فهمیدم توی یکی از سفر های گردشگریش به مازندران از یه درختی فیلم گرفته بود که به شدت پر از تیغ بود و مردمی توی رپپلای های استوریش براش یه سری توضیحاتی نوشته بودن. برام جالب بود تصمیم گرفتم اینجا ثبتش کنم. این خانم پیج خیلی جالبی داره، به نظرم از دیدن پیجش پشیمون نمیشید.










همین ریپلای ها بود که باعث شد موضوع کار امروزم رو انتخاب کنم: (( کرات )) ، اصطلاحا به آدم هایی میگن که طرد شدن و کسی بهشون توجه نمیکنه.


.
.
.


  • ۰۰/۰۲/۱۷

نظرات  (۳)

چالش امروز رو به چند دلیل خیلی بیشتر دوست داشتم.

1. ریشه ی گیلک ام که قبلا بهت گفتم باعث میشه با متن همذات پنداری کنم.

2. به یه درخت با ظاهر و معنای عجیب، جالب و ناراحت کننده ربط داره.

3. مهم تر از همه، نقاشیت که از هر جهت بهش نگاه کنی خیلی خوب شده. انتخاب کردن دست، اون خارها، و رنگ ها، همگی خیلی خوب سر جای خودشون نشتن.
پاسخ:
خیلی خوشحال شدم که برات جذاب بود 3>
برای منم خیلی عجیب و جالب بود واقعا چون خودم هم ریشه مازندرانی دارم . چقدر پشت اون خار ها داستان هست !
لذت بخش بود.ممنون
پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتین :))
  • خالیف ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • چقدر قشنگ و متناسبه با عنوان!
    پاسخ:
    ممنونم که خوندین و تماشا کردین:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی