خلوتگاه من

حرف و خط (سی ام): رویا

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۵ ب.ظ

امروز روز آخر چالشمونه TT

واقعا این سی روز برام لذت بخش بود. برای من اصولا پیش نمیاد چیزایی که خودم میخوام رو بکشم معمولا اگر کاری بکنم، انجام تمرینه، ولی این سی روز هرچی به مغزم خطور میکرد رو کشیدم و کلی احساس خوب نسبت به کارهای خودم پیدا کردم. من هنوز خیلی راه دارم تا یاد بگیرم. باید ادامه داد. باید ادامه داد. باید ادامه داد...

 

-تو رویای من تو همیشه در حال پروازی. درسته اینجوری هیچ وقت دستم بهت نمیرسه ولی ادامه بده. میخوام همیشه تصویر در حال پروازت تو ذهنم بمونه.

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۳/۰۸

نظرات  (۲)

  • °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
  • برای منم این سی روز لذت‌بخش بود :))
    پاسخ:
    خوشحالم که لذت بردی 3>
  • خالیف ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خسته نباشید می‌گم. کلی لذت بردم. به امید ادامه‌ی این چالش‌‌ها. :))
    پاسخ:
    خوشحالم که لذت بردید. امیدوارم :>>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی