خلوتگاه من

حرف و خط 2-7

جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ


و هفتمین روز چالش هم تموم شد. مرسی از همراهی هرکس که این چالش رو دنبال میکرد. 

  • ۰۰/۰۸/۰۷

نظرات  (۶)

  • kia ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خیلی خوب بود. خسته نباشید می‌گم به هردوتون و امیدوارم که بازم ادامه بدین. ^^
    فقط یه چیزی! این آخری "حرف" نداشت که! :/ فقط خط بود. قبوله؟ :))
    پاسخ:
    مرسی از اینکه دنبال کردی. امیدوارم لذت برده باشی. نه دیگه حسن ختام آورم:))
    راسنش هرچی فکر کردم دیدم دلم نمیخواد چیزی بگم . دیگه اینطوری شد که خطش رو تو همون اعلام پایان چالش خلاصه کردم.
    نه کیا به نظر منم قبول نیست. بیا رای بدیم به اینکه چالش رو باخته این روز. :)))))) از شیرینیش بهت میدم. :)))))))
    پاسخ:
    به نظر من قبوله :))
    منکه رای رو نمیپذیرم ولی خب به خاطر تو شیرینی میدم :)
  • جیران کمندی
  • منو یاد سکانس فرار شین گون توی روزگار شاهزاده میندازه..
    پاسخ:
    ندیدم سریالشو متاسفانه. مرسی که پست ها رو این چند روز دنبال کردی :)
  • kia ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • آفرین سارا که سر قوانین هستی! البته که قبول نیست و با دو رای می‌بریم. =))))))) باشه دستت درد نکنه بذارش یه گوشه سهم منو تا بیام. :)))))
    پاسخ:
    چرا بدون حضور من دادگاه راه انداختین؟ XXD
  • kia ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • نه دادگاه نبود، صرفا فکر کردیم حیفه که چنین چالش جذابی بدون شیرینی تموم بشه و نتیجه‌ش شد این. D:
    کیا راست میگه. ما نیت مون خیر بود. می خواستیم به شادی های دنیا و اعمال خیرت اضافه کنیم. :پی

    + حالا بذار کیا بیاد تهران اصلا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی