خلوتگاه من

حرف و خط 2-6

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ب.ظ



امروز صبح خیلی ناگهانی تصمیم گرفتیم بریم یه جای جدید، بیرون از تهران . و اون جایی نبود جز دشت هویج :)

 گرچه در نهایت نتونستیم خود دشت هویج رو پیدا کنیم اما مسیر واقعا زیبا بود. جادش پر پیچ و خم و کوهستانی بود و پاییز همه درخت ها رو  زرد و قرمز کرده بود و همه چیز به نظر واقعا زیبا می اومد. و من با اینکه به خاطر وضع جاده ترسیده بودم، رانندگی کردم ... ما سالم رسیدیم؛ پس کارم خوب بوده.

  • ۰۰/۰۸/۰۶

نظرات  (۳)

  • مهرشاد فراهانی
  • وقتی روی دشت هویج کلیک کردم انتظار داشتم یه عکسی باز بشه توش پر هویج باشه ولی رکب خوردم :))))
    جالب بود ولی بازم
    طراحی هم قشنگ شده
    پاسخ:
    خودمم رکب خوردم اتفاقا :))
    ممنونم :>
    چقدر دوست دارم این کارت رو. TT خصوصا رنگیش رو. TT میتونم باد رو توش حس کنم.
    پاسخ:
    مرسی ساراا 3>
    میدونی که نظر خودته که مهمه TT
  • سحر کیان
  • وااای چه نقاشی قشنگی! درخت جینکو بایلوبا، درست میگم؟ من دشت هویج رفتم و پیداش کردم مثه یه نگین سبزه. اما جالب تر از اون الاغی بود که داشت از کوه کنار دست ما بالا میرفت هنوز یادمه. 🥰

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی