خلوتگاه من

چالش حرف و خط 2-2

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳ ب.ظ

بهش فکر کردم. من نه سال درگیر بودم . نه سال از سالهایی که باید تو خیلی از زمینه ها تجربه و رشد میداشتم رو درگیر بودم و شاید نزدیک به دو ساله که میتونم بگم رها شدم. میدونم که خیلی آسیب دیدم و میدونم که بخشیش خواسته خودم بود که تو اون وضعیت باقی بمونم. بابت اشتباهاتم و نگه داشتن خودم تو اون وضع به خودم افتخار نمیکنم و میدونم باعث مردن چیز هایی در درونم شدم که شاید هیچ وقت نتونم زندشون کنم ولی بابت تجربه کردنش، هرچقدر هم سخت، یه جورایی خوشحالم. اگر اون سالها رو نمیگذروندم  الان تاثیرش رو تو شخصیت و زندگیم نمیدیدم . میدونم تاثیرات منفیش کم نبوده و هنوز هم زمان هایی هست که از دیدن قسمت های مرده وجودم نفسم بالا نمیاد ؛ ولی این رو هم میدونم که شخصی رو که امروز تو آینه میبینم حتی اگه روزی هزار بار سرزنشش کنم، دوست دارم.



  • ۰۰/۰۸/۰۲

نظرات  (۳)

اصولا نباید این رو ازت بپذیرم چون قبلا کشیدیش ولی چون زیاد نوشتی و نوشتنت رو دوست دارم، قبوله.
پاسخ:
راستش یه کار دیگه انجام داده بودم ولی دوسش نداشتم دیگه مجبور شدم اینو بذارم D:
3> 3> 3> 3> 3> 3>
  • kia ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خیلی قشنگ شده! ^^
    پاسخ:
    مرسی 3>3>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی