خلوتگاه من

چالش حرف و خط 2-1

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۱۱ ب.ظ

تو اینو میدونی که تمام این مدت منتظر بودم. میدونی که تنهایی تن به این تجربه ندادم. نمیدونم کارم درست بوده یا غلط ولی پشیمون نیستم. میخوام به این انتظار ادامه بدم چون دوست دارم باور کنم که تو ارزشش رو داری.











من و سارا دوباره چالش حرف و خط گذاشتیممم اما این دفعه فقط برای یک هفته. حقیقت اینه که این دفعه اعتماد به نفس شروع چالش رو نداشتم ولی از سارا ممنوم که باعث شد انجامش بدم.

  • ۰۰/۰۸/۰۲

نظرات  (۱)

یعنی فقط به واسطه چالش میتونم یه کاری کنم پست بزنی! هاهاها
پاسخ:
 حقیقتا :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی