خلوتگاه من

طاقت بیار

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۳۷ ق.ظ

ساعت همیشگی پشت ساختمون های بلند می ایستم. نور ماه روی بدن خستم میفته و زخم هام رو آشکار میکنه، شالم رو روشون میکشم و به در سبز اون خونه خیره میشم. در باز میشه و از لاش میای بیرون. از خوشحالی به خودم میلرزم. در رو پشت سرت میبندی و قدم هات رو به سمت من تند میکنی .نزدیک میشم و شالت رو روی گونه هات میکشم و میگم سرت رو بالا نگهدار دست هام رو بگیر و فقط به جلو نگاه کن . خورشید پشت ما حرکت میکنه و ما خیره به افق سرنوشت به جلو میریم.



....


.I did it for you cause in my mind nothing last

  • ۰۰/۰۵/۱۴

نظرات  (۳)

  • اَنجُمَنِ بَیان
  • ایول
    پاسخ:
    :)
  • جیران کمندی
  • سرت رو بالا نگهدار دست هام رو بگیر و فقط به جلو نگاه کن
    حس وقتایی رو دارم که میخوام به خودم بقبولونم که یه کاری و انجام بدم و ازش نترسم :)
    پاسخ:
    دقیقا برای همون وقتاس :))
    گاهی وقت ها خوبه یادت بیاد که چقدر خوب مینویسی. ^^
    پاسخ:
    گاهی وقتا خوبه از زبون دوستت بشنوی اینو بهت بگه:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی